SEXVECKORSVALPAR

Efter att ha missat starten med Frappe i nybörjarklass inofficiellt jaktprov vid Ötjärn i torsdags känns det idag lite bättre. Vi som hade laddat så! Vaknade tidigt på morgonen med kända symptom på magsjuka och mådde inte bra...snabbt ringa till Gunela som fick upp Lennart som inte heller mådde bra...ringa till Ingvar som fick hämta Frappe hos mig, rasta honom och köra honom till Kolbäck...De nollade tyvärr! Hoppas det går flera tåg för Frappe och mig. Har honom som sällskap igen och det är skönt så jag, Eva Soffpotatisen Winberg, kommer ut på långa promenader! 

Igår var underbart väder och jag åkte till Sheridan och valparna på förmiddagen. Valpköpare från Mariestad var där och de var supertrevliga. Vill ha en valp till spår- och eftersök vilket låter kanon! Valparna fick komma ut i det vackra vädret och jag lyckades få några att fastna på bild...de är snabba på benen nu! Och alldeles underbara. Sheridan säger ifrån och ser inte ut att ha lust att dia dem så mycket mer. Jag läääängtar så efter att få hem henne igen! Hon ser inte ut att ha lagt på sig något hull och är tunn, så tunn. Men hon ser pigg och glad ut och leker med sina valpar....titta och njut!

Och det blir nog en hane...


 Tittut!

 Blivande agilityvovve?

Söööt!

Gott att gnaga på buskarna...

Sheridan har lagt mjölkmaskinerna neråt och valparna hittar inget...

 Roligare att leka..




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

åhhhhh gulliga så det värker...o du...coolt med en hane, det är nåt SPECIELLT med dem eller hur <3

Kram

2010-05-16 @ 11:10:16
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Åbrinkens

nu trivs de på gräsmattan

2010-05-16 @ 14:08:35
URL: http://www.abrinkens.tk
Postat av: Ingrid

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA.

Du blev väl inte avskräckt av dom vilda pojkarna idag?

2010-05-16 @ 18:57:19
URL: http://goldenpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0