29 dagar i dag!

Har varit i Västerås och tittat på SSRK:s KM idag! Blåsigt och inte så vårvarmt som är önskvärt men i rätt kläder och trevligt sällskap av hundar och förare så blir det trivsamt! Nimbus, Java och Frappe gick riktigt bra och trots att resultet inte är publicerat ännu så är uppfattningen så här långt att Lennart och Frappe delade femteplatsen med Anitha och Java och Jenny med Nimbus på sjätteplats! Bra jobbat! 

Har efter det gjort ett besök i valphagen och förstås gossat med Sheridan...nu är det bara fyyyyyra veckor kvar till hemkomst! Hon är så gullig med sina nu jättestora vappisar! De är pigga, alerta, nyfikna, hungriga, lekfulla och vill gärna låta sig klappas och gosas med! Ursöta! Lite svårt att fånga charmen med min kamera dels för att den är av den enklare sorten med ett mått av tröghet och dels för att valparna är så rörliga. Här kommer några av bilderna...

Ska också tilläggas att jag har Frappe med mig hem och ordningen är återställd vad gäller sällskap. Han ska vara med mig ett par veckor vilket innebär att jag får bakvagnen ur soffan på kvällstid för långa promenader och får njuta av lååånga promenader innan frukost och arbetet. Härligt! Tack Lennart för det!

Och nej...har ännu inte bestämt mig för hane eller tik... Med tanke på hur härliga alla sex valparna är så blir det ingen lätt match!

 På väg upp i mitt knä

Lite sömnig...

Lite mammamums

Och vanligmatmums!!!



 Sover gott på mammas bakdel...

...och en annan på ryggen.

 Lycka!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack för senast o du...vem du än väljer så kommer det bli kanoooonbra!!! o även om det inte alltid blir som man tänkt sig så blir det alltid fantastiskt, ask me I know!!! <3

2010-05-02 @ 10:04:01
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0