NÄRA NU!

Flytten gick bra och Sheridan är inboad i valplådan hos Gunela. Det är tomt här hemma. Det är fantastiskt vad ett kärt husdjur fyller upp ett hem. Kommer aldrig att kunna vara utan hund igen. Och så underbart att kanske kunna ta mig an ytterligare en medlem i team Winberg!

Jag har inte varit och hälsat på Sheri ännu. Hon trivs kanonbra hos Gunela men jag vet också hur lyckligt hon blir när jag kommer och sedan sitter klistrad vid ytterdörren för att inte missa hemfärd. Ska förstås vara med när guldklimparna anländer och eftersom det blir påskhelgen så är jag ju ledig och kan åka dit på fem minuter. Då har hon också fullt upp med sina valpar och kanske inte funderar så mycket när jag åker därifrån.

Om det blir som veterinären tror, minst 8 valpar, så tippar jag på tre tikar och fem hanar. Tänk att det är så pirrigt inför det här...hur ska det gå den dagen dottern ska ha barn???

Bilden har Gunela tagit och jag som vanligt ärligt lånat! VISST SER HON FÖRVÄNTANSFULL OCH NÖJD UT? FRAMFÖR ALLT ÄR HON SÅ FIN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0