FLYTTDAGS!

Det närmar sig en flytt till Gunela där en likörvovve sedan ska bo i 10 veckor. Vad läääänge... Det kommer att kännas tomt när ens teamkompis inte finns hemma varje dag. Men med tanke på vad som är på gång så blir det uthärdigt. Uthärdligt--uthärdigt---konstigt ord---hur stavas det egentligen? OK jag ska härda ut! Dagarna går otroligt snabbt och på söndag går flyttlasset för Sheri till Kolbäck. Det känns tryggt då Gunela är van och kunnig. När jag blir singel ska jag passa på att göra lite annat på kvällarna som att gå till badhuset, träna och lite annat. Och så ska jag ju passa på att åka till Cypern på semester med dottern under tiden Sheri bor borta. Vi kommer dock hem lagom tills det är dags för valparna att flytta till nya familjer...och kanske en till mig!!!!

Har lagt till en länk med rasdata för den som vill veta mer om Kolbäckens Sheridan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0