Nu är det löp på gång!

Å Jösses så spännande det är nu! Har ringt Gunela och meddelat att löpet har börjat. Rekommenderar alla att gå ín på deras sida och bilden på den tilltänkta hanen. Vilken pudding! Och med fin meritlista. Och så förstås presentationen av Sheridan! Det blir härliga vappisar! 

Och så kan jag meddela att ny dator är inköpt så nu kan jag skriva lite oftare och hålla lite bättre koll på andra där ute på nätet. Nästa inköp blir en schysst kamera så jag kan dela med mig av härliga hundbilder i alla tänkbara sammanhang. Säkert en och annan bild på människor också. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie, Madonna o Eddie

åhh va roligt att Du har fixat dator!!

2010-01-12 @ 14:02:49
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0