LÄGESRAPPORT!

Imorse for matte iväg med mig bilen...då visste jag inte vad jag vet nu.

Jag skulle ju träffa kille...

Det är alltid roligt att åka bil och denna gång var jag också nyborstad, nyklippa naglar och friserad svans. Alltså bara en förstärkning av min redan vackra uppenbarelse. När vi kom fram såg jag en supersnygg kille i ögonvrån och så mycket mer hann jag inte förrän har tog sig en åktur därbak...av och på några gånger...och jag var inte riktigt med på noterna vad som var på gång. Snyggingen kände nog det så det blev inte riktigt som det var tänkt. Med ena örat hörde jag min matte och de andra åskådarna boka ny dejt...på måndag eller tisdag.

Då gäller det att vara med direkt och jag kommer vara bättre förberedd och mottaglig...för jag vill ju bli morsa i vår!!!    
Hälsningar Kolbäckens Sheridan, in the heat.                                                                                                                                                                            
   

Kommentarer
Postat av: Zetterljungs hejarklack

haha ja du Sheridan, inte så lätt när man inte är van...vi håller tummarna för nytt försök till veckan. Du får ladda med jaccuzzi eller nåt : )

2010-01-24 @ 17:43:51
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0