RAPPORT IGEN!

Förutom Sheridan finns även jag i valprummet nu! Det känns sååå bra! Sheridan hässjar, bäddar runt lite grann, sitter och ligger om vartannat, tar sig en tupplur, sätter sig och stirrar rakt in i väggen... Man kan undra vad hon tänker..."Vad har jag gett mig in på"..."Kommer de aldrig snart?"..."Å hej och hå"...

Gunela lägger patiens på datorn och jag tuggar godis...och vi väntar...och väntar...Hon är hellugn säger Gunela rätt som det är...Och jag tänker "Tur att det är påsk och jag är ledig i flera dagar"...

I morgon är det långfredag. Det blir nog en lååååång fredag! Jag är så glad att Gunela tycker det är OK att ha mig här!

Nu håller vi alla tassar och tummar att allt fungerar som det ska!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie m flock

Tänker på Er o hoppas det blir "valpfredag" = )

2010-04-01 @ 22:58:49
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0