HUR BLEV DET TILL SLUT...?

6 valpar; tre hanar och tre tikar. Fick sent i går kväll reda på att det efter flera timmars värkarbete kommit en liten som inte fanns kvar i livet och hade nog inte heller varit så på länge. Tyvärr var också den före en ängel vilken kom ut utan hinna och det hade gått en lång tid efter den föregående. Naturens gång är ju ibland så :(...

Men jag är glad att Sheri mår bra och att alla ändå kom ut där de skulle och besök hos läkaren aldrig blev aktuellt.

Svårt att säga färgen på dem i nuläget men det är blandat och de är fulla av liv vilket är huvudsaken. Och jag är stolt över Sheridans arbete och hur hon pysslade med dem när jag åkte hem! Det blir så spännande att följa den här utvecklingen. För att hon ska få vila och inte bli så uppspelt när jag kommer så väntar jag till Annandagen innan nästa besök! Har Lennarts och Gunelas Frappe med mig hem som sällskap. Frappe behöver vila från deras två höglöpstikar och övriga valpstök. Vi har tagit en långpromenad på förmiddagen och han verkar gilla livet i "stan"! Ska åtminstone vara hos mig över hela helgen.

Slutligen en bild på en av guldklimparna som Gunela tagit...jag tror jag ska köpa mig an bra kamera så det går att ta härliga närbilder. Vilket litet underverk va?!

 Är den lik sin pappa :)?


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie o Eddie

JÄTTELIK...alla har de en gång varit små vet du...även om det är svårt att tro när de är stora o stiliga hihihi

2010-04-03 @ 15:18:26
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Gunela

Kan inte se skillnad på pappan och valpen ;))

Alla mår bra och även Sheridan, praktmorsan!

2010-04-04 @ 22:02:47
URL: http://hemsida.net/kolbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0