BESÖKT VALPLÅDAN!

Jag har varit och hälsat på Sheridan och valparna. Hon blir så lycklig så hon bara studsar upp ur lådan. Så för valparnas skull ska jag vänta ett par veckor till nästa gång. Då får Sheri lugn och ro och valparna är lite större och kan ta ett uppstuds lite bättre. Ingen kom dock ivägen idag :) De är gudomliga där de ligger på rad och snuttar på tuttarna. Två ljusa, två mellan och två mörkare. Runda, goa magar och Sheridan tvättar dem och pysslar som om hon aldrig gjort annat. Vad spännande när de börjar öppna ögonen så vi får se vad som finns där bakom...varje dag, varje vecka framöver blir härlig att följa deras utveckling och framsteg.
Och jag har inte bestämt mig för en tik eller hane...ett kärt besvär att grubbla på :)! Och tack Gunela och Lennart för att ni möjliggör för mig att behålla en valp! Och för att jag fått förtroendet att ta hand om Frappe för tillfället! Vi har det så myyyyysigt!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha jadu Eva... hane eller tik .. det var ju just frågan det =) Finns mååånga fördelar med hane o några med tik :) Just nu skäller Madonna ut sopbilen här för hon tycker inte de ska ta våra fina sopor...medan Eddie ligger lugnt o sussar vid mina fötter o tänker... vi får ändå inte äta det där Madonna så de kan lika gärna ta dem....

2010-04-06 @ 08:59:50
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Ingrid

Hej, vi ska väl gratulera dej också till småttingarna eftersom du blivit "mormor".

Det är väl perfekt att Frappe kan vara hos dej nu när Laja o Signe löper och inte Sheridan är hemma.

Lycka till i ditt val, antingen eller????????

2010-04-06 @ 15:30:49
URL: http://goldenpontus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0