Träning med vännerna

Har haft en väldigt bra och trevlig träningsdag med goda vänner på "hemmaplan". Kicki, Lena och Peder, Kurre och Marie med son och jag fyllde dagen med ett bra upplägg. Jag, Kicki, Marie och Lena lade upp ett bra pass som vi inledde med långa enkelmarkeringar. Vi gjorde sedan ett trestationsupplägg med två enkelmarkeringar på linje, två linjetag (med dummies som vovvarna såg läggas ut) och avslutade med ett närsök. 

 
Marie och Maister inför enkelmarkeringar på linje. Lena och Mackan kastar.

 Kicki

 
Ut på linjetag, Marie och Maister


Cobbe tittar på sin matte Kicki 

Vi fikade sedan innan vi la ut ett sök med två stora sökområden på var sin sida om en stig. 12 dummies på varje sida. Vi fyra ställde sedan upp oss på linje på stigen och skickade varannan gång åt vardera sida. Avslutade sedan med markeringar i vatten.

Mysig fikapaus


Kicki och Cobbe på väg in

 Sheridan simmar in med både dummie....

 ....och näckrosblad!

 

 Peder och Charlie

 
Lena och Mackan som blivit såååå duktig!

 Peder och Iris


Sheridan var kanonduktig och jag är så glad att det börjar kännas ganska stabilt med de moment och den grund vi nu har hunnit skaffa oss.

En trött och nöjd och alldeles underbar Sheridan!


Kommentarer
Postat av: Gunela

avundsjuk, ja e så avundsjuk - gud så bra ni verkar ha haft det! och jag var i Linköping...

2008-09-03 @ 21:18:46
URL: http://hemsida.net/kolbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0