Eftersnack

Gjorde vår tävlingspremiär igår! Mitt i Fagerstas skogar hade klubben lagt upp ett inofficiellt prov för hundar i nybörjar- och öppen klass. Jenny med Nimbus gjorde jättebra ifrån sig och fick ett tredjepris. Sheridan och ystersyster Laja nollade då de inte gick i vattnet. Knäpptokiga hundar som alltid simmar annars. Men att vara i en provsituaiton var nytt för både vovve och matte så nu vet vi vad vi ska träna mer på. Kanonkul att se andra föra sina hundar. Grattis till mina Kolbäckens-vänner som vann priser! Vädret var fint på förmiddagen men eftermiddagen spöregnade det. Kom iväg 7 på mogonen och var hemma 5. Fick mat och Irisch Coffé och somnade gott ganska tidigt. Ska stryka nu och packa väskan...dotter och jag sticker hemifrån halv 4 i morgon bitti. Planet lyfter 7.00. Vad skööööööönt det ska bli! Väl mött om en vecka.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ha en underbar vecka!!!

2007-05-20 @ 12:58:05
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Vonny!

Hoppas ni får en skön vecka på Kreta.

2007-05-22 @ 10:31:03
URL: http://kloker.blogg.se
Postat av: Grannen

Jo, du brorsan Nimbus fick faktsiskt en 2:a!
Hoppas att ni njuter därnere - kan tro att det är ljuvligt! Vi har visserligen sommarvärme här också idag, men det BLÅSER.
Sheridan ska följa med oss idag, igår var Invar inte hemma när jag skulle gå långisen. Hoppas att du kilar in därnere i solens land.
Kram

2007-05-23 @ 13:06:51
URL: http://hemsida.net/kolbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0