Fantastiskt, pris på jaktprov!

Vovve och jag har startat på jaktprov i nybörjarklass i helgen. Vi fick ett andrapris. Fantastiskt! Jag är jätteglad och supernöjd. Kompisarna i träningsgänget Anitha och Gunilla tog varsitt förstapris och systern till min hund ett tredjepris. Vi är så bra! (Trots att jag för tillfället har nedsatt syn på ett öga, suck)
image90Sheridan och jag inför en vattenmarkering från båten!

image91

Bilden är "stulen" från goda grannens hemsida som dessutom är vår uppfödare som dessutom tog ett tredjepris med Laja som tyvärr inte är med på bilden!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad duktiga ni är! Grattis!

2007-08-21 @ 13:30:42
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Statler

Jättekul! Vi saknar dig på jobbet - det är så lugnt och tyst, vi saknar dina glada skratt och kommentarer

2007-08-21 @ 18:22:17
Postat av: Stumpan

Grattis! Igen! Som sagt : Vi saknar dig på jobbet. Ta hand om dig så att du snart kommer tillbaka.

2007-08-22 @ 18:21:18
URL: http://www.gagarderob.blogspot.com
Postat av: Marie

Ha ha fattar....tänkte först om du var på semester igen när kompisarna saknar dig MEN det var nå med ögat eller?
Jag saknar också att skratta med dig/Kram

2007-08-22 @ 18:45:50
URL: http://mariechristine.blogg.se
Postat av: johanna

ni är duktiga du och vovve :)

2007-08-22 @ 20:28:25
Postat av: jag

Tack för er uppmuntran och stöd!

2007-08-27 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0